10 תשובות
כן, למה את בוכה?
כן
שואל השאלה:
ויש לי תמיד את הקווים האדומים האלה אפילו ביותר בולטים זה תקין?
והכל בסדר תודה
ויש לי תמיד את הקווים האדומים האלה אפילו ביותר בולטים זה תקין?
והכל בסדר תודה
אנונימית
כן, יש לך עין יפה
למה את בוכה?
עריכה-
אמ אני לא יודעת אם זה תקין, היה את זה לבן דוד שלי ונתנו לו לשים טיפות
למה את בוכה?
עריכה-
אמ אני לא יודעת אם זה תקין, היה את זה לבן דוד שלי ונתנו לו לשים טיפות
זה נראלי בסדר , יש את זה להרבה אנשים
שואל השאלה:
סתם התבאסתי על משהו ואמרו לי שבוכים העין נהיית יותר בהירה אז רציתי לבדוק סתם חארטה
סתם התבאסתי על משהו ואמרו לי שבוכים העין נהיית יותר בהירה אז רציתי לבדוק סתם חארטה
אנונימית
כן ולמה את בוכה נסיכה ?
שואל השאלה:
סתם על משהו
תודה על האכפתיות
סתם על משהו
תודה על האכפתיות
אנונימית
כן אבל למה את בוכה חיימי?
כן, זה חום. תרגישי טוב
באותו הנושא: