10 תשובות
כן, למה את בוכה?
כן
שואל השאלה:
ויש לי תמיד את הקווים האדומים האלה אפילו ביותר בולטים זה תקין?
והכל בסדר תודה
אנונימית
כן, יש לך עין יפה
למה את בוכה?
עריכה-
אמ אני לא יודעת אם זה תקין, היה את זה לבן דוד שלי ונתנו לו לשים טיפות
זה נראלי בסדר , יש את זה להרבה אנשים
שואל השאלה:
סתם התבאסתי על משהו ואמרו לי שבוכים העין נהיית יותר בהירה אז רציתי לבדוק סתם חארטה
אנונימית
כן ולמה את בוכה נסיכה ?
שואל השאלה:
סתם על משהו
תודה על האכפתיות
אנונימית
כן אבל למה את בוכה חיימי?
כן, זה חום. תרגישי טוב