התחברות
הרשמה
טוב אז אני שואלת שוב אבל קצת אחרת, בנים כמישהי מתחילה אתכם זה מעלה או מוריד?
19 במאי 2021, 18:57
משיכה
התאהבות
התחלות
ביטחון עצמי
תכונות
4 תשובות
מעלה
a
anonymous SHHH
מעלה
אנונימי
מעלה
י
יא ווארדי, איזו קציצה
ברור שמעלה
נ
נועם239
באותו הנושא:
בנים כשאני מתחילה איתכם, אחרי שכבר אומרים את השמות מה אחר כך ?
למה בנים לא מתחילים איתי? רציני אני שואלת
בנים: אתם הייתם נמשכים למישהי שהייתה מתחילה איתכם?
למה שבנים מתחילים איתי שואלים אם יש לי ילדים?
בנים אתם אוהבים בנות שמתחילות שיחות או בנות שצריך "לרדוף" אחריהן קצת?
איך אני מתחיל לחשוב על מישהי אחרת כשאני מאוהב במישהי שאני לא יכול להיות איתה?
למה לעזאזל בנים לא שואלים בנות שהם מתחילים איתן
בנים הייתם מחמיאים למישהי אחרת ליד הקראשית שלכם בכוונה שתקנא?
בנים מה הייתם חושבים על מישהי עם גשר?הייתם מתחילים איתה או שתעדיפו אחרת?
בנים אם ילדה הייתה שואלת אותכם כמה ילדה אחרת (מהכיתה) יפה מאחד עד עשר, והייתם עונים 7 למה הייתם מתכוונים?
אם אני שואלת שאלה מאנונימית ואחר כך מגיבה מהמשתמש שלי, יראו שהמשתמש שלי הוא שואלת השאלה?