9 תשובות
את בת 14 גברת תרגעי
אנונימי
כי אצ בת 67
אנונימית
מבינה
את תמצאי את האחד
את לא צריכה למהר
הוא יגיע
מצטרפת לשאלה חח
אנונימית
את כולה בת 14 חכי קצת
בגיל הזה בקושי יודעים מה זה אהבה(ולא אני לא מתכוון לאהבה להורים למתחכמים מבניכם) אז למה את צריכה שיתחילו איתך
כי את שקטה. ואת לא עושה עיניים/מחייכת לבנים. מתחילים עם כולן, תאמיני לי.
אחותיי את בת 14 אל תצפי להרבה גם הם בני 14 כנראה אין להם הרבה שכל בגיל כזה מניסיון חכי הזמן יעשה את שלו
אבא שלך גנן?
הנה אני מתחיל איתך