23 תשובות
לא כדאי
עדיף שלא...
לדעתי עדיף שתישארי בבית
אי אפשר לדעת מתי יהיו אזעקות שוב
רצוי שלא, אל תסתכני.
עדיף שלא
שואל השאלה:
אולי בכל זאת???

אני נרקבת כבר בבית
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה:((( אני לא רוצה להישאר בבית
אנונימית
לא אנחנו יורים טילים חח...
אני יודעת שזה מחרפן להישאר בבית מלא זמן אבל אל תסכני את עצמך, זה לא שווה את זה
שואל השאלה:
אז... נעשה משהו.. לא יודעת נו אני לא יכולה להישאר עוד בבית. אני מתחילה לאבד שפיות
אנונימית
תצאי לחצר... זה הכי בטיחותי כרגע :/
שואל השאלה:
מה שווה מה :(

יש לנו ים מדהים וטיילת יפה ואני תקועה בביץ הזה כבר יותר משבוע
אנונימית
מבינה אותך, אני מהסביבה :/
יש לך מרפסת? גג?
שואל השאלה:
יש מרפסת, אני שם עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
יש גם גג.. אולי אלך לשם בלילה ארגיש קצת אוויר אחר
אנונימית
זה ממש נחמד לי לעלות לגג, אבל תזהרי (:
שואל השאלה:
אזהר. תודה לך יקירה!
אנונימית
בשמחה! בעזרת ה' המצב יירגע בקרוב, תחזיקי מעמד (:
כן פשוט תהיי תמיד בקרבת בניינים ומרחבים מוגנים
אני גם מאשדוד בואי נרוץ ביחד(:
שואל השאלה:
הלוואי
אנונימית
אני גרה בין אשדוד לאשקלון ואנשים יוצאים לרוץ פה חופשי
את יכולה לצאת בשעות שאין בהם כמעט טילים (כמו בבוקר וזה) ומקסימום תשכבי על הריצפה או משהו