4 תשובות
כמה שניות נראה לי
אני גר בחיפה, נראה לי דקה..
תבדקי באפליקצייה/באתר של פיקוד העורף
אני חושבת שדקה וחצי לכולם ברגע שיש אעזקה אז אם הוא רחוק ממך מציעה לך איך שאת רואה שמתקרב אלייך לצאת