8 תשובות
לא
יש המון
לא גם לחברה שלי
יש מלא ואני לא אחת מהן תודה אלוהים
שואל השאלה:
אנשים חושבים שזה מובן מאליו שהם ישנים בממ"ד. אני צריך כל פעם שיש אזעקה אפילו באמצע הלילה לרוץ למטה ולהצטופף עם כל השכנים
אנונימי
גם אני
אין לי את שניהם אני במדרגות
אנונימית
אין לי מדד או מקלט אני במדרגות אתה לא לבד,בהצלחה בתקופה הזאת :0
שואל השאלה:
וואו אתם בהחלט מסכנים
אנונימי