5 תשובות
זה לא כזה מעודד.. אבל כיאלו שיתנו לך הרגשה שאת לא לבד בזה
שאני לא היחידה זה כן קצת מעודד
שיש גרוע יותר לא
שיש גרוע יותר לא
כן
כאילו כשאני סובלת אמור לעודד אותי שיש אנשים שסובלים יותר?. מה הקטע?
כאילו כשאני סובלת אמור לעודד אותי שיש אנשים שסובלים יותר?. מה הקטע?
זה לא מעודד בעליל
לא, כי זה באמת לא דבר מעודד רוב הזמן, לפחות לא כשזה מאספקט של נקודות מבט רחוקות ושונות.
באותו הנושא: