5 תשובות
זה דפוק כי זה שמשחק את גסטין הומו אז אם באמת יכבשו את ישראל מה שלא יקרה ליטרלי כל קהילת הלהטב תרצח חחח
אנונימי
אני בכיתי כשהוא מת, אני דורש את הדמעות חזרה ;-;
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי גם אני בכיתי כשהוא מת. אני התאכזבתי ממנו ממש
אנונימי גם אני בכיתי כשהוא מת. אני התאכזבתי ממנו ממש
אנונימית
שואל השאלה:
לגבי ג'סטין אני יודעת זה ממש עצוב.....
לגבי ג'סטין אני יודעת זה ממש עצוב.....
אנונימית
לא אבל זה שמשחק את גסטין העלה שהוא בעד פלסטין
אנונימי
באותו הנושא: