13 תשובות
ראיתי סתם מבאס
כן איזה אידיוט
כן
אוקיי ו?
כן כוסאומו ביאס לי תתחת אוף למהה
דילן אובריין?
כן איזה אפס עוד אחד מושפע
שיטט אוף מה
אני אגיד את זה חד וחלק לא אכפת לי במי אנשים תומכים אני עדיין אוהבת אותם זה לא אמור לעניין אותנו במי הוא תומך לפי דעתי אז אני עדיין אוהבת אותו ודעתו לא מעניינת אותי
כן..
הם מוציאים את עצמם כל כך מסכנים, ובאמת מוציאים את עצמם מסכנים, ומפורסמים שתמיד תמכו בהם כמו בלה וגיגי מעלים שקרים מאוד אמינים, ואז עוד מעלים ועוד, אני יכולה להבין למה הוא מאמין כבר לכולם ומעלה בעדם.
תבינו שהם גרים בחול והם פשוט לא יודעים,אז כן זה מבאס שהם מעלים דברים נגדנו אבל עדיין זה כי הם פשוט לא מבינים כלום.
ובכללי אין מה להתעסק בזה כל היום, שיעלו.מה אכפת לנו? בכללי הרבה מהמפורסמים בדרום אמריקה מעלים סטורים שתומכים בנו, בואו נסתכל על זה
שואל השאלה:
כן אבל ככ אהבתי את דילן, ליטרלי ראיתי כל סדרה וסרט שהוא היה בהם. זה ככ כאב לי
אנונימית
אני די בטוחה שהוא העלה את זה כי הוא לא ידע איזה צד לבחור
שואל השאלה:
^אם הוא לא יודע שפשוט לא יעלה (;
אנונימית