4 תשובות
כי הם חושבים שהם בוגרים ומגניבים
גם גגילאי 14 ו15 זה לא בדיוק לגיטימי לדעתי
מנסים להראות לכולם שהם בוגרים ו"מגניבים" שבתכלס לא יוצא מזה כלום חוץ מזה שהם יתחרטו אחר כך
אני אישית התנשקתי לראשונה בגיל 16... אולי זה קשור לזה שהייתי בישיבה פעם... (יצאתי וחזרתי) אבל זה לא בהכרח קשור
ניראלי פשוט הם רואים את זה ורוצים להרגיש איך זה
אני לא רואה בעיה בזה... אם הם אוהבים אחד את השני וטוב להם ביחד אז למה לא?
אנונימית
באותו הנושא: