10 תשובות
זה בסדר. גם לי אף פעם לא הייתה
שואל השאלה:
באמת שאני כבר חסר אונים.. . וזה לא שאני מכוער או משהו.. אני יפה ועדיין אף אחת לא רוצה אותי
באמת שאני כבר חסר אונים.. . וזה לא שאני מכוער או משהו.. אני יפה ועדיין אף אחת לא רוצה אותי
אנונימי
ספר לי על זה
כנראה עוד לא מצאת את "האחת" וזה בסדר
שואל השאלה:
תמיד הן עוברות על פני עם פרצוף חמוץ ... אני לא מבין למה.. והכי כואב שאני רואה שלכל האחרים בגילי בבית הספר יש והם מתנשקים ותחבקים ורק אני בצד כמו דביל
תמיד הן עוברות על פני עם פרצוף חמוץ ... אני לא מבין למה.. והכי כואב שאני רואה שלכל האחרים בגילי בבית הספר יש והם מתנשקים ותחבקים ורק אני בצד כמו דביל
אנונימי
שואל השאלה:
^^ זה לא קשור.. מה זה לא מצאתי את האחת? זה חסר אונים.. אני כבר אוהב מישהי אך אף אחת לא רוצה
^^ זה לא קשור.. מה זה לא מצאתי את האחת? זה חסר אונים.. אני כבר אוהב מישהי אך אף אחת לא רוצה
אנונימי
אז לוותר עליה.
שואל השאלה:
^ ואין דבר כזה הזמן גם שלי יגיע.. אני כבר בן 16 ויש כאלו אפילו בני 13 שיש להם... ואני פוגש מלא בבית הספר בכיתה שלי.. ולא עוזר דבר
^ ואין דבר כזה הזמן גם שלי יגיע.. אני כבר בן 16 ויש כאלו אפילו בני 13 שיש להם... ואני פוגש מלא בבית הספר בכיתה שלי.. ולא עוזר דבר
אנונימי
שואל השאלה:
^ אין מישהי ספציפית.. אמרתי שזה חסר כל טעם ומי שיש לו כבר לא מבין את זה... אין פתרון לבעיה כי כל מי שהתייעצתי איתו בנושא כבר יש לו ולא מבין דבר ... וזה לא יאומן
^ אין מישהי ספציפית.. אמרתי שזה חסר כל טעם ומי שיש לו כבר לא מבין את זה... אין פתרון לבעיה כי כל מי שהתייעצתי איתו בנושא כבר יש לו ולא מבין דבר ... וזה לא יאומן
אנונימי
מי זה כולם? אין דבר כזה כולם וגם אם כן די להסתכל על אחרים.. תסתכל על עצמך, לכל אחד יש את הזמן שלו.
באותו הנושא: