13 תשובות
תשקיעי את כול כולךך
להבין שלא צריך לקבל 100 בהכל.
אפשר לשאוף אבל גם 90+ זה טוב
תדע שאפילו ציונים שהם לא 100 כמו 80/90 הם מעולים ויכולים לספק את מה שתרצה. אם עדיין אתה רוצה את זה תעבוד בשביל זה קשה כי אם רוצים משהו באמת , אפשר להצליח בו, הכל עם אמונה. המון המון בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא מסוגל לוותר על ה-100 בבגרות, כי שאני משיג את זה זה עושה לי אושר.
שואל השאלה:
תודה רבה
נכון שזה עושה לך אושר ,תקשיב מה שיקרה יקרה ,אבל תשקיע את כול.כולך אל תדאג יש חיים אחרי הלימודים
פחות למאת עם חברים ולבלות רוב הזמן מול המסך.
אני כרגע לומד סייבר ואני מוצא את עצמי יום ולילה לומד ולומד ולומד חורש את החיים שלי ותאמין לי זה משתלם, הכול זה עיניין של בחירה.
המון בהצלחה יקירי.
אז כמו שאמרתי, תעבוד ותצליח. אם לא..תלמד גם לדעת ש100 זה לא הכל וגם ציונים אחרים הם מעולים אך אם אתה שואף רק לזה, תגרום לזה לקרות ותשקיע את כולך
אנונימית
שואל השאלה:
זאת אומרת שעם אני אלמד נגיד לבגרות בלי סוף, אני אצליח להשיג 100?
אם תדע את החומר תקבל 100
ובשביל לדעת מריך לחרוש, זה המצב וזה מבאס אבל הצלחה כרוחה בהמון השקעה, בהצלחה לך חבר
שואל השאלה:
תודה רבה, הלוואי ואצליח להגשים את החלום והמטרה שלי.
שואל השאלה:
המטרה שלי זה להשיג 100 בבגרות בתנ"ך, המגן שלי הוא 88, אני יודע שאני לא אגיע ל-100 בסופי, אבל אני יודע שעם הקבל 100 בבגרות עצמה יצא לי ציון שממש קרוב ל-100, משהו כמו 97 כי הבגרות שוקלת הכי הרבה אחוזים.
לא בטוח שיעזור לך ללמוד בלי סוף יכול להיות שתקבל בסוף 99 כמוני אבל לא נורא כי תכלס הציון הסופי הוא כולל ציון הגשה ככה שאם ההגשה שלך ציון טוב הסופי שלך יהיה ציון טוב ואם ההגשה פח זה יוריד לך תציון לכיוון האשפה ככה שהציון בעצם תלוי בכמה דברים ולא רק בכמה תלמד למבחן