5 תשובות
זו מטרה מאוד טובה, אבל בגרויות הן קשות ולהשיג להן 100 זה מאוד קשה
זה טוב שיש לך מטרה ומוטיבציה
זה טוב שיש לך מטרה ומוטיבציה
שואל השאלה:
אז עדיף לי לוותר על החלום והמטרה כאילו?
אז עדיף לי לוותר על החלום והמטרה כאילו?
תשאף, גם אם לא מצליח לא נורא
קשה רצח. אני קיבלתי 100 ב5 יחל מתמט, פיזיקה ופסיכולוגיה, אבל 80 ב5 יחל ביולוגיה ו65 ב5 יחל מחשבים.
זה ממש קשה לקבל 100 בהכל.
ודרך אגב במחשבים באוניברסיטה קיבלתי 98. קורה אז שמקבלים ציון גרוע
זה ממש קשה לקבל 100 בהכל.
ודרך אגב במחשבים באוניברסיטה קיבלתי 98. קורה אז שמקבלים ציון גרוע
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע, אבל אני מאמין שעם הרבה עבודה קשה זה אפשרי להגיע ל- 100 בכל בגרות.
אני יודע, אבל אני מאמין שעם הרבה עבודה קשה זה אפשרי להגיע ל- 100 בכל בגרות.
באותו הנושא: