5 תשובות
אני גם צליאקית ואין שום סיבה להתבייש נתחיל מזה שיש המון קבוצות שמעלות מתכונים ללא גלוטן בפייסבוק
תשלחי הודעה היי הייתי שמחה אם תעלו מתכונים ללא גלוטן יענו בחיוב יופי בשלילה לא קרה כלום ותמשיכי הלאה
יש את שיינא לעמוד שלה קוראים shaynzzz
ואין לך במה להתבייש 3>
שואל השאלה:
אני פשוט מתביישת כי אולי יגידו לי לא ושאי אפשר
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה dm
אנונימית
באותו הנושא: