6 תשובות
לא, אין גיל לשום דבר
זה לא רע בכלל תעשי מה שבאלך
ממש לא, בובות זה כיף, את יכולה לשחק בבובות גם בגיל 30 אם בא לך
ממש לא רע, אני בת 31 ויש לי אוסף בובות עצום וגדול❤תהיי מי שאת❤
יאא
גם אני משחקת בבובות עם אחותי הקטנה ועם חברות שלי וזה ממש כיף (אני בת 12 וחצי)
לבובות אין גיל!!
אני ישנה עם 7 בובות במיטה ומשחקת איתן כשקשה לי להירדם או כשאני מתעוררת מסיוט וזה תמיד עוזר (;
אני אישית יותר אוהבת בובות פרווה טפחות פלסטיק למרות שבראץ זה קדוש~
יש לי איזה 11 בובות בראץ
30+ ברביות
40+ בובות פרווה
ובובה שמלווה אותי מאז גיל שבוע 3>
אוייש זה הרגיש כל כך טוב לפרוק חיחי
גם אני משחקת בבובות עם אחותי הקטנה ועם חברות שלי וזה ממש כיף (אני בת 12 וחצי)
לבובות אין גיל!!
אני ישנה עם 7 בובות במיטה ומשחקת איתן כשקשה לי להירדם או כשאני מתעוררת מסיוט וזה תמיד עוזר (;
אני אישית יותר אוהבת בובות פרווה טפחות פלסטיק למרות שבראץ זה קדוש~
יש לי איזה 11 בובות בראץ
30+ ברביות
40+ בובות פרווה
ובובה שמלווה אותי מאז גיל שבוע 3>
אוייש זה הרגיש כל כך טוב לפרוק חיחי
ממש לא ההפך זה דווקא מאוד חמוד ודווקא כיף לאסוף אותם
באותו הנושא: