9 תשובות
או שהיא פחות אוהבת בובות
חחח אולי
אולי היא לא רוצה לשחק בבובות ולא מתעניינת בהם, אולי היא מושפעת חברתית... בחירה שלה.
זה לא בהכרח אומר שהיא בוגרת לגילה
היום ילדים בני 9 כבר לא משחקים בבובות
לא נראלי זה אומר משהו היא כנראה פשוט פחות אוהבת בובות
משחק בבובות לא מעיד על בגרות כנראה שהיא פשוט לא מתחברת לזה
כנראה פחות נהנת מבובות
לחברה הכי טובה שלי יש אחות בת 10 ואני מכירה אותה מאז שהיא נולדה, מאז שהתחילה הקורונה אני וחברה שלי התקרבנו ומאז אנחנו נפגשות פעמיים בשבוע באופן קבוע. אצלה או בפארק לידה, לא ראיתי את אחותה משחקת בבובות אפילו פעם אחת
ג או ד^
ואני מסכימה