7 תשובות
זה יגדל ככה כן
עדיף שתשתמשי בשעווה אחותי
עדיף שתשתמשי בשעווה אחותי
עדיף עם שעווה
כן זה ככה יגדל
תעשי לייזר/שעווה ממליצה
תעשי לייזר/שעווה ממליצה
שואל השאלה:
אבל רגע זה יגדל קוצני ועבהה??
אבל רגע זה יגדל קוצני ועבהה??
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני עושה בשאר הפנים והכל טוב
כי אני עושה בשאר הפנים והכל טוב
אנונימית
שואל השאלה:
יואו אני הולכת לחטוף התקף לב לאלאאלא
יואו אני הולכת לחטוף התקף לב לאלאאלא
אנונימית
זו טעות, שיער לא גודל עבה יותר בשום פעולת הסרה.
לא בגילוח/שעווה/לייזר/אפילציה/קרם הסרה ..
*קוסמטיקאית
לא בגילוח/שעווה/לייזר/אפילציה/קרם הסרה ..
*קוסמטיקאית
באותו הנושא: