6 תשובות
כן אני מבהירה
שואל השאלה:
פשוט קנית קרם חימצון ושמת?
אנונימית
יאס , אני מורידה עם שעווה ( לי זה לא בולט כל כך אבל עדיין )
כן קרם חימצון ואבקה כזאת
כן, מורידה מדי פעם עם שעווה וזה כאבי תופת. כל הפרצוף שלי כואב אחרי זה, לפעמים כמה ימים, ואז גם נהיים לי שם סוג של חצקונים כי העור שלי נורא רגיש... אני עושה את זה בתדירות ממש נמוכה לעומת הזמן שזה צומח ואני לא יודעת כבר אם עדיף להשאר עם זה או לסבול וגם ככה זה יצמח די מהר אחרי זה
היי גם לי יש את זה, אני בהירה ואני נורא מפחדת להוריד כי אם אני אוריד יגדל לי יותר .. לא יודעת למה זה ככה
אנונימית