10 תשובות
אמאלה זה מדהים
שואל השאלה:
אני מנסה לשאוף ל4.40 ולא מצליח לרדת מ5 תמיד יוצא לי 5.10-5.20 תלוי במצב הגןף כמה חזק אבל רצתי 20
אני מנסה לשאוף ל4.40 ולא מצליח לרדת מ5 תמיד יוצא לי 5.10-5.20 תלוי במצב הגןף כמה חזק אבל רצתי 20
אנונימי
אחי מה אתה אוכל לארוחת בוקר גם אני רוצה
קודם כל, טוב השאלה ביחס למה. אתה מנסה להגיע לזמן מסויים?
יכולה לומר לך שקצב של 5:16 זה קצב של ריצה בעצימות בינונית, ואם אתה מסוגל להישאר על הקצב הזה למשך 20 קילומטר סימן שיש לך סיבולת טובה ואתה מסוגל לרוץ את זה מהר יותר. תנסה לתת מעצמך קצת יותר בכל פעם, ותציב מטרה כלשהי (להתחלה תנסה לרדת מ5:10, אחר"כ מ-5:05 וכו)
יכולה לומר לך שקצב של 5:16 זה קצב של ריצה בעצימות בינונית, ואם אתה מסוגל להישאר על הקצב הזה למשך 20 קילומטר סימן שיש לך סיבולת טובה ואתה מסוגל לרוץ את זה מהר יותר. תנסה לתת מעצמך קצת יותר בכל פעם, ותציב מטרה כלשהי (להתחלה תנסה לרדת מ5:10, אחר"כ מ-5:05 וכו)
שואל השאלה:
אני רוצה לשאוף ליותר אבל זה קשה אני לא מצליח מת להשתפר
אני רוצה לשאוף ליותר אבל זה קשה אני לא מצליח מת להשתפר
אנונימי
שואל השאלה:
אני בדרכ רץ 5 פעמים בשבוע אבל עדיין לא יורד מהקצב של 5.00
אני בדרכ רץ 5 פעמים בשבוע אבל עדיין לא יורד מהקצב של 5.00
אנונימי
אני מכירה בחור שרץ נפחים בטווח שלך ומגיע לזמנים של 5 ומטה. תנסה לאבחן מה לקוי, תבדוק את צורת הריצה שלך, את הנשימה, את הנעליים שאתה לובש(אם הן ראויות לריצה) אולי תזונה לקוייה.
בפורום אינטרנטי קשה לענות מה בעייתי.
בפורום אינטרנטי קשה לענות מה בעייתי.
שואל השאלה:
תודה אבדוק את זה
תודה אבדוק את זה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אבדוק את זה
תודה אבדוק את זה
אנונימי
שואל השאלה:
והנעליים הן ראויות לריצה אבל צריך להחליף אותם בקרוב
והנעליים הן ראויות לריצה אבל צריך להחליף אותם בקרוב
אנונימי
באותו הנושא: