20 תשובות
שואל השאלה:
ותענו אם אתפ בנים או בנות
ותענו אם אתפ בנים או בנות
אנונימית
אני בת ולדעתי זה מהמם
בת ולדעתי זה ממש יפה
כן מאוד, בת
זה מהמם בתור אחת שיש לה
יאפ, זה סוג העיניים שיש לרוב הדוגמניות, זה פשוט צורת פנים מושכת יותר
כן זה מהמםם
כן
בן, ולא
אין לה עיניים מלוכסנות.. יש לה עיניים קטנות. היא פשוט שמה איפור, זה למה זה נראה ככה..
כן
וכן לדעתי זה יפה. אבל מה שהיה לה שם: זה לא עיניים מלוכסנות:/
כן זה מהממם
לא זה ממש קטן עדיף בנוני
לדעתי זה מהמם גם בתור אחת שיש לה :)
בת וזה מהמם
לדעתי זה ממש יפה אבל כשזה טבעי, היא נראלי עשתה ניתוח או איפור
אני בת וכן זה מהמם
אבל נראלי שאצלה זה איפור זה לא נראה טבעי
אבל נראלי שאצלה זה איפור זה לא נראה טבעי
שואל השאלה:
אז למשל עיניים כאלה?
אז למשל עיניים כאלה?
קישורים מצורפים:
אנונימית
לא
אנונימית
באותו הנושא: