12 תשובות
כן
לא.
כן
תלוי למי :)
וואי כן
יש לי פטיש מטורף לאסיאתיות
יש לי פטיש מטורף לאסיאתיות
אנונימי
לא זה דוחה לי כל חשק מיני אבר.
לכסון קל כמו לקווקזים זה יפה, אבל לכסון ממש כמו לסינים אני לא אוהב
אני אוהבת או עיניים מלוכסנות ממש או ענקיות ופתוחות ממש כאילו באמצע אני פחות אוהבת חח
אני פחות אוהבת.
זה לא שזה מכוער, סבבה.
פשוט אני פחות אוהבת.
זה לא שזה מכוער, סבבה.
פשוט אני פחות אוהבת.
מושלם
לדעתי, לאסייתיות יש 2 מצבים (מבחינת יופי):
ממש יפות
ממש מכוערות
ממש יפות
ממש מכוערות
אנונימי
לכסון כמו קווקזים זה מכוער.
כמו של הילדה בתמונה זה חמוד!!!!!
כמו של הילדה בתמונה זה חמוד!!!!!
אנונימית
באותו הנושא: