5 תשובות
גם אני במצב הזה בסטי השירים שלו מדהימים
תשמעי שירים מקפיצים פשוט זה לא מסובך
מה. את יודעת שבשביל להיות בדיכאון צריך להיות מאובחנים?
תערבבי את הפלייליטס
שואל השאלה:
אני אוהבת שחור - נו ברור שצריך להיות מאובחנים , לא אמרתי שיש לי דיכאון ,אמרתי שזה שהשירים שלו עלולים לגרום לי להרגיש עצובה ובין היתר בדיכאון .
אני אוהבת שחור - נו ברור שצריך להיות מאובחנים , לא אמרתי שיש לי דיכאון ,אמרתי שזה שהשירים שלו עלולים לגרום לי להרגיש עצובה ובין היתר בדיכאון .
אנונימית
באותו הנושא: