4 תשובות
בגלל כל הבאלגן זה לא מגיע לאיזור של המושבה הגרמנית הוא מגיע רק לגשר פז ועושה סיבוב ומתחיל את המסלול שוב מגשר פז וכנל לגבי קו 2
שעה ורבע? זה הרבה, זה ממש מוזר.
אולי הייתה תקלה כלשהי.
אולי הייתה תקלה כלשהי.
שואל השאלה:
אני מדבר על היום בשבת היום הגיע אחרי שעה ורבע
אני מדבר על היום בשבת היום הגיע אחרי שעה ורבע
אנונימי
וואו באמת פעם היה מגיע כל דקה עכשיו כל חמש שמונה כזה משהו מוזר כזה אבל עדיין זה עדיף על אוטובוס אז אין מה להתלונן למה אוטובוס יכול להגיע לחצי שעה
באותו הנושא: