3 תשובות
דומה לאוטובוס רק שלמטרונית יש נתיב משלה בכביש ככה שלא נתקעים בפקקים והיא מהירה היא עוצרת בכל תחנה אז לא צריך ללחוץ על עצור יש לה 4 דלתות היא גדולה יותר מאוטובוס בתחנות של המטרונית יש לך מכונות לשלם ברב קו או בכסף לא משלמים לנהג
אנונימית
כאן
באמת שלכתוב את השאלה הזאת מצריך יותר אנרגיה מלכתוב בגוגל
אז למה חח
זה כמו אוטובוס רק מהיר. את מעבירה רב קו במכונה של התחנה והמטרונית עוצרת בכל תחנה ואת יורדת איפה שאת רוצה
אנונימית