5 תשובות
במידה ויתקיימו שיעורים, אז כן. כנראה תתחילו ללמוד את החומר של כיתה י"ב. אבל הסבירות לכך נמוכה... יש הרבה מתכונות ובגרויות כך שכמעט ולא באים לבית הספר ללמוד. סביר להניח שתמשיכו ללמוד שנה הבאה.
אני חושבת שזה תלוי בבית ספר
אצלי כבר עכשיו הפסיקו להיות שיעורי מתמטיקה, ואת החומר של השאלון השני נתחיל רק בשנה הבאה
לא
עכשיו זה רק אם את רוצה לשפר
כן
תתחילו ללמוד חומר של יב