4 תשובות
לא
לא
לא
זה סבבה
מקווה שאת שותה מים ואוכלת גם ארוחת ערב כן
זה סבבה
מקווה שאת שותה מים ואוכלת גם ארוחת ערב כן
אנונימית
לא, ותאכל/י כמה שאת/ה רוצה.
באותו הנושא: