התחברות הרשמה

מחפש מסלול מעניין לעשות בתיכון יותר בכיוון של פנימיה עם חברה טובים ושלא יהיה במרכז.

14 במאי 2021, 02:35
פנימיותתיכוןמסלוליםטיול    
2 תשובות
גם אני דחוף עדיף מכיתה ט ומעלה
אנונימית
שמעתי שקציני ים עכו טוב וגם כדורי
אנונימי
באותו הנושא:
איזה מגמה הלכתם בתיכון? ובאיזה מסלול בחרתם?
אני לא יודעת לאיזה מסלול בתיכון לעבור..
אני וחברות שלי באותו מסלול ובאותה מגמה בתיכון שנה הבאה זה אומר שנהיה ביחד בכיתה?
מסלול רב תחומי בתיכון איזה כיתה זאת (מב"ר, עיוני, אתגר..)??
שנה הבאה אני עולה לתיכון אני וחברות שלי באותו מסלול ובאותה מגמה בתיכון מה אני יכולה לעשות שנהיה ביחד בכיתה אני ממש
מסלולים בטבע עם מים או מעניין .
כמה כיתות יש לאותו מסלול ולאותה מגמה בתיכון?
מזה מסלול בתיכון?
מה זה מסלול שוחרות בתיכון?
כמה המסלול הזה יהיה לי קשה מ1-10 בתיכון?
אם יש תלמידי מסלול נחשון בתיכון תכנסו דחוף