3 תשובות
תלוי ברמה שלך
לדעתי זה מאוד תלוי בבן אדם, לי אישית זה נראה סביר לגמרי ברמת קושי נגיד 5 או 6, אבל אולי למישהו אחר זה יראה קשה יותר. אני לקחתי פיזיקה ו10 מחשבים ו5,5 אנגלית ומתמטיקה והמסלול היה בסדר אבל פיזיקה ומתמטיקה דרשו ממני קצת יותר ומחשבים דרש זמן, שאר המקצועות היו ממש בסדר מבחינתי ואנגלית זה ממש מקצוע מתנה בשבילי כי אני מדברת שוטף פשוט לא היה אצלנו אפשרות ל7 יחידות.
באותו הנושא: