40 תשובות
לא להביא זאת המדינה שלנו
לא, אז הם יירצו יותר שטח וזה ייגרום ליותר התקפות וירי טילים למקומות רחוקים יותר
לא להביא כי זה לא יעזור. הצענו להם כבר המון פעמים והם סרבו.
שואל השאלה:
אתם לא חושבים שזה ישקיט אותם? אפילו לא לתמיד אבל זה עדיף מכלום
אתם לא חושבים שזה ישקיט אותם? אפילו לא לתמיד אבל זה עדיף מכלום
אנונימית
כן להתנתק מהם
יש להם מעל 40 שטחים בעולם ששיכים להם. יש להם מספיק
לא להביא, בעבר חשבתי ככה אבל עכשין כבר לא.
ראיתם מה קורה כאן? רוב הערבים שחיים פה, כאלה עם תעודת זהות ישראלית !!! באים ותוקפים יהודים. זה נראה לכם הגיוני ?
ערבים שאנחנו פוגשים ביומיום, אולי כאלה שעובדים איתכם, כאלה שמוכרים לכם פלאפל, כאלה שאתם מוכרים להם פלאפל, כאלה שחיים איתנו פה ביומיום !!! באים ומפגינים לתמוך בחמאס, באים ותוקפים יהודים.. זהו זה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתי.
מצטערת ממש אם אני יוצאת גזענית אבל לצערי זאת המציאות.
הייתה מישהי ערביה שעבדה עם אמא שלי בעבודה, היא עבדה עם כולם כרגיל !! דיברו, צחקו, הכל !!!
יום אחד פיטרו אותה, היא באה להיפרד מכולם פתאום אומרת לכל העובדים "הלוואי שחמאס יפגיזו את כולנו ושפלסטין תשתחרר"
סורי אני לא רוצה לקחת את הסיכון שאנשים כאלה יחיו איתי פה.
ראיתם מה קורה כאן? רוב הערבים שחיים פה, כאלה עם תעודת זהות ישראלית !!! באים ותוקפים יהודים. זה נראה לכם הגיוני ?
ערבים שאנחנו פוגשים ביומיום, אולי כאלה שעובדים איתכם, כאלה שמוכרים לכם פלאפל, כאלה שאתם מוכרים להם פלאפל, כאלה שחיים איתנו פה ביומיום !!! באים ומפגינים לתמוך בחמאס, באים ותוקפים יהודים.. זהו זה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתי.
מצטערת ממש אם אני יוצאת גזענית אבל לצערי זאת המציאות.
הייתה מישהי ערביה שעבדה עם אמא שלי בעבודה, היא עבדה עם כולם כרגיל !! דיברו, צחקו, הכל !!!
יום אחד פיטרו אותה, היא באה להיפרד מכולם פתאום אומרת לכל העובדים "הלוואי שחמאס יפגיזו את כולנו ושפלסטין תשתחרר"
סורי אני לא רוצה לקחת את הסיכון שאנשים כאלה יחיו איתי פה.
אנונימית
לא בשום אופן לא ,זאת המדינה שלנו ויש חיילים ואנשים שמתו בשביל שיהיה לנו מדינה וגם אם נביא להם שטח הם תמיד ירצו עוד עוד ובסוף לא יהיה לנו מדינה.
ממש לא להביא, זה לא מה שירגיע אותם, נותנים להם משהו הם רוצים יותר, זה שהם בכלל בחיים בשביל ללכת ולהוציא לנו שם רע הם צריכים להגיד תודה, תתן להם שטחים תפתח להם מטרות השמדה חדשות, במצב הזה שחמאס ואירגוני טירור נמצאים ביניהם לא כדאי לחלוק איתם כלום.
תלוי איזה שטחים.
מה שבטוח, הייתי נותן ציון נכשל לממשלה על ההתנהלות הנוכחית שלה.
מה שבטוח, הייתי נותן ציון נכשל לממשלה על ההתנהלות הנוכחית שלה.
בחיים לא. זאת נמדינה שלנו שחיילים מתו בשבילה! שאנשים בשואה נרצחו בשביל שתקום לנו מדינה! ועכשיו לתת חלקים מהמדינה שלנו לערבים? בחיים לא. הם ירצו עוד ועוד ויתחזקו
לא להביא . אנחנו צריכים להלחם בהם ולא לצאת פחדנים
לפוצץ אותם ולא להביא אנחנו ננצח.
להלחם על המדינה שלנו
ולא לוותר כמו פחדנים כי זו המדינה של היהודים.
ממש לא. זו המדינה שלנו ואנחנו נילחם עליה כמו שנלחמו כל החיים. אנחנו לא נוותר כי כמה טיפשים בני 20 זורקים עלינו קצת אבנים. תצאי מהסרט.
מסכימה ומחזקת לעולם אל תוותרו גם אם השאר תזכרו תמיד שהשם איתכם
אנונימית
לא להביא, קנינו את המדינה ובנינו אותה במו ידינו. והם חיו בה באופן חוקי
תחשוב שכל שטח שאתה נותן להם הם מתקרבים אליך הם או הרקטות שלהם
עדיף כבר להרוג אותם וזהו
בוודאי שלא לתת פרסים לטרור. משל למה הדבר דומה? אמא שהילד שלה בוכה וממרר שהוא רוצה חטיף שוקולד, אם האם תתן לו - הוא יבין שבכי עוזר וימשיך, אם היא לא תתן לו הוא יבין שיש גבולות ויפסיק. הבכי כמוהו כטרור וכתקיפות, חטיף השוקולד כמוהו כא"י, הילד כמוהו כעם הפלסטיני, והאם כמוה כישראל.
בנוסף אין לנו שום ערובה שנתינת שטחים תםסיק משהו, ניתן לרשות? חמאס יתקוף, ניתן לחמאס? הרשות תתקוף, ניתן לג'יהאד? גם הרשות וגם החמאס יתקפו. פשוט אין פרטנר.
בנוסף אין לנו שום ערובה שנתינת שטחים תםסיק משהו, ניתן לרשות? חמאס יתקוף, ניתן לחמאס? הרשות תתקוף, ניתן לג'יהאד? גם הרשות וגם החמאס יתקפו. פשוט אין פרטנר.
אני מקווה שצחקת עם הלהביא שטחים
לא להביא כי זה מיותר ולא יפתור כלום. אם היה שלום אם היינו עושים את זה הייתי אומרת כן, אבל הם לא ינוחו עד שנכחד
בחיים לא, הבאנו להם את עזה ובמקום לעשות עם זה משהו הם הפכו את זה למשגר טילים.
עם כל התקציב שהם קיבלו מכל העולם הם יכלו להפוך לדבר ראשון מדינה ועוד מדינה מצליחה יותר משלנו והם בחרו לבזבז את הכסף הזה על טילים.
עם כל התקציב שהם קיבלו מכל העולם הם יכלו להפוך לדבר ראשון מדינה ועוד מדינה מצליחה יותר משלנו והם בחרו לבזבז את הכסף הזה על טילים.
להביא שטחים? על מה ולמה?
את רק גורמת להם להתעצם ואז הם יוכלו לתקוף אותך בצורה יותר חזקה.
את רק גורמת להם להתעצם ואז הם יוכלו לתקוף אותך בצורה יותר חזקה.
לא להביא .
חחח עאלק לתת להם שטחים. צריך לכבוש את עזה!!!
אני חושב שכדאי, אבל שטחים שכן יש בהם רוב ערבי (ברשות הפלסטינית), ורק אחרי משא ומתן מוגדר, שלא יקרה מה שקרה בהתנתקות.
אם נביא הם ירצו עוד
לא מביאים מדינה שלנו.
לא מביאים מדינה שלנו.
גם כל המדינות חשבו שזה ישתיק את היטלר אם יתנו לו להשתלט על פולין וצכוסלובקיה ככה בקטנה. האם זה השתיק אותו?
לא להביא, הבאנו בגוש קטיף הערבים לא מעונינים בחלק הם מעוניינים בהכל זה לא יעזור הם רק ישגרו מיותר קרוב, עם זאת זה המדינה שלי!
בחיים לא להביא
האמת שאני שמאלנית, אבל לא בעד לתת שטחים.
עשינו את זה בעבר וזה לא עזר. צריך פשוט להכריז על הפסקת אש כי בינתיים כולם נפגעים
עשינו את זה בעבר וזה לא עזר. צריך פשוט להכריז על הפסקת אש כי בינתיים כולם נפגעים
אנונימית
כבר עשינו את זה בעבר זה שינה משהו? לא עובדה שגם היום יש אזעקות כול שני וחמישי לצערי הרב אז אם כבר לא להביא בכלל הבאת שטחים=כניעה לטרור הפסקת אש=כניעה לטרור
אין מצב
צריך להעיף אותם מכאן
ממש ממש לא! כשהבאנו להם את גוש קטיף הם רק יורים משם טילים! למה לתת לאויב שלך כח?
הבאנו את גוש קטיף ותראו מה יצא מזה
צריך לחסל את המחבלים עד האחרון שבהם
צריך לחסל את המחבלים עד האחרון שבהם
לא כי כבר הצענו להם והם סירבו וגם זו המדינה שלנו והאדמה שלו
לא זה לא מה שהם רוצים ואפשר להבין כבר שהם רוצים מלחמה עד הסוף שום הסכם לא יעזור פה במיוחד לא כזה שהם יכולים לנצל בסוף נגדנו עוד יותר
באותו הנושא: