4 תשובות
לא לנגן עם ציפורניים ארוכות
תורידי tabs
בהתחלה יכאבו לך האצבעות, נורמלי לחלוטין פשוט תצטרכי להתרגל
ותתמידי פשוט, אל תהיי מתוסכלת שאת לא מצליחה, לוקח זמן ללמוד חנגן
קודם כל צריך להתאמן הרבה, ולא לוותר אם כואב באצבעות, עם הזמן מתרגלים וכבר לא כואב :)
ממליצה להתחיל ללמוד קודם אקורדים בסיסים
בתור התחלה ממליצה על הסרטון בקישור עד דקה 6:16
ואפליקציה טובה- yousician
הכי טוב מורה אבל אם לא אז yousician זה סבבה אתה פשוט צריך להתאמן מלא תפנה לך איזה חצי שעה שעה כל יום