5 תשובות
תעשי פייסטיים עם חברות שלך שערות אני עשיתי את זה וזה היה ממש כיף
שואל השאלה:
הן ישנות
ואני שנייה מלבכות אני כל כך מפחדת
אנונימית
אין מה לעשות תעירי את אחד מההורים שלך
היי הכל יהיה בסדר, אם את תהיי בממד מוגן הסיכויים שיקרו לך משהו ממש נמוכים כי טיל של החמאס יכול *אוליי* לעשות חור בקיר אבל לא באמצע הבניין או בקיר מבטון אז את בטוחה ואני מבינה שזה מלחיץ בטירוף כל העניין הזה אבל יש מלא קווים בטלפון לדבר בזמני חרדה ואני מאמינה שאת חזקה ותעברי את זה
נפל טיל כמה מטרים מהבית שלי, ואני גר בפ"ת...