11 תשובות
נמצאת בדילמה כמו שלך
אנונימית
נראה לי עוד מעט יהיה שוב
איפה את גרה?
לך לישון, כנראה ששתי התשובות נכונות.
יש סבב
בטח יהיה שוב
וואהו סבב שניי
עכשיו היה בתל אביבוגיבתון וגבעת שמואל
אנונימית
יש בתל אביב
עכשיו
אללה עוד סבב