14 תשובות
אסור, יש סגר. אל תלכי לטובתך.
שואל השאלה:
אוי תרגיעי גם אני בלחץ והוא היה בבידוד שבועיים בשביל שאני אסכים להפגש איתו בכלל
לסגור אצלו
^^אני רגועה, אני פשוט אומרת שכדאי שתשמרי על הכללים ולא תלכי בנתיים, בגלל שזה מסכן לא רק אותך ואותו, אלא גם אנשים אחרים.
אני מבינה שזה קשה לך לא לראות אותו הרבה זמן אבל אין מה לעשות.
וזה לא קשור לזה שהוא היה בבידוד.
להמציא תירוץ אמין למה את בחוץ למקרה ששוטר ישאל(כנראה שאף אחד לא ישאל)
כמה רחוק הוא גר?
שואל השאלה:
תאמיני לי שאני הכי שומרת על הכללים
אפילו בהגזמה
ואל תטיפי לי על לשמור על אנשים אחרים כי אין מי ששומרת יותר ממני
לא צריך להסחף
שואל השאלה:
רבע שעה ממני
אם שניהם ישבו בבית בשבועיים האחרונים איך בכלל זה מסכן מישהו מהם?
נשמה, אני לא מטיפה לאף אחד.. את שאלת שאלה ואני עניתי לך.
אמרו שאסור להיפגש עם אנשים חוץ מהמשפחה, אז אסור. זה המצב כרגע.
תעשי מה שטוב לך.
רבע שעה בהליכה?
הוא יזיין אותך תזהרי
מבחינת סגר אסור להימצא בבית שהוא לא שלך.
אז עוד יותר לא לישון..
יאללה תיפגשו
אנונימי
כל עוד את לא אומרת לשוטרים שאת הולכת לישון אצל חבר שלך אז הכל בסדר... תגידי שאת בדרך לסופר ותהנו לכם