6 תשובות
שתיהם
אני עושה עם כל הביצה (מערבבת אותה לפני)
עם שניהם, זה כמו בלילה של חביתה
אנונימית
עם שתיהם. משקשקים את שניהם ביחד ואז מורחים
עם שניהם, ואח שלי תמיד אומר להוסיף כף מים, לא יודעת למה, אולי זה מועיל
חלמון אבל אפשר גם עם כל הביצה