8 תשובות
אל תחסמי אותה חבל. אם את נהנית לדבר איתה אל תפילי אותה על קטנות.
אם היא ממש מעצבנת אותך את יכולה לחסום אותה לכמה זמן רק כדי לגרום לה לדאוג ואז לחזור ולהסביר לה למה עשית את זה.
או שאת יכולה פשוט לדבר איתה על מה שמפריע לך בצורה נעימה ככה בנונשלנטיות בלי להלחיץ אותה.

בהצלחה3>
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת את הדמויות האלה ממש גם ולא אכפת לה בכלל! ואם אני משתמשת היא חוסמת אותי פעם קרה שהיא חסמה אותי למלא זמן ובכלל לא היה לה אכפת
אנונימי
שואל השאלה:
דיברתי איתה מלא פעמים לא מעניין אותה
אנונימי
אז תחסמי אותה לכמה זמן שתלמד לקח. היא נשמעת די קנאית מעצבנת כזאת האמת..
שואל השאלה:
אם אני אחסום אותה היא אותי ותתן לי באן ואת צודקת היא מעצבנת קנאית לא אכפת לה מאף אחד ואני מתה לחסום אותה כבר חודשיים אבל יהיה לי משעמם
אנונימי
בטוח יהיו עוד אנשים נחמדים ומעניינים יותר ממנה. היא נשמעת כמו אחת שלא שווה לבזבז עליה אנרגיה. תחסמי אותה, תחפשי בנתיים עוד אנשים נחמדים לדבר איתם ואם את מתגעגעת פשוט תבטלי את החסימה לדעתי
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה שאם אני אחסום היא תחסום אותי בחזרה ולא אוכל לחזור בגלל זה אני לא יודעת
אנונימי
אה וואי... טוב אני לא יודעת תעשי מה שאת חושבת לנכון. יהיה בסדר:)