9 תשובות
יוצא פלוס
שואל השאלה:
תודה, אבל איך עשית שאני אלמד? אשמח אם תוכלי להסביר לי
אנונימית
אם רשום x^2- אז מציבים את המספר הרגיל עושים חזקת 2 ואז מחזירים את המינוס
אם רשום 2^(x-) אז אפשר להתעלם מהמינוסים
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
מכיוון שיש באיקס מינוס זה כמו להגיד מינוס אחד כפול איקס אז כשאת מציבה 2- אז בעצם מינוס כפול מינוס שווה פלוס
שואל השאלה:
וואי רגע בילבלתם אותי חחח
אנונימית
סורי חחח אבל למה יש השטאג של קוביות בבטן לול
שואל השאלה:
חחח בטעותת
אנונימית