התחברות
הרשמה
אם אני צריכה להציב 3- במקום x- אז בעצם זה יהיה 3?
11 במרץ 2019, 19:09
משוואות
שיעורי בית
פונקציות
תרגילים
3 תשובות
כן
ס
סלגלל
כע
גיל
אם הבנתי נכון אז כן, אם x- שווה 3- אז x שווה 3.
b
boati
באותו הנושא:
צריכה עזרה בתרגיל במתמטיקה זה הביטוי 2x2-x ה2 (השני זה בריבוע) והמספר שיש להציב הוא x=-1 מה התרגיל?
יש לי את המשוואה 3sin3x- ואני צריכה להציב בה פאי חלקי 6.
שצריך להציב 0 בx ורשום לי מינוס x בריבוע עושים אחד במקום x ומוסיפים מינוס ובריבוע?
למציאת y של נקודת קיצון אני צריכה להציב את הX בפונקציה המקורית?
להציב מטרה זה מביא מוטיבציה?
אני צריכה להציב בנוסחת שורשים c אבל אין לי במשוואה c, זה אומר שסי הוא 0?
דחוףף כשאני צריכה להציב בטבלה כדי למצוא מינימום או מקסימום מציבים במשוואה הרגילה או בנגזרת?
אפשרי לרדת 30 קילו ב100 ימים? אני רוצה להציב לעצמי מטרה
הביאו לי גרף עם 2 פרבולות ו2 פונקציות ומצאתי את האיקס 1ו2 מה עושים עכשיו? אני צריכה להציב?איקס אחד מתאים לגרף והשני לא
בשביל למצוא שיעור ווי של נקודות פיתול צריך להציב בנגזרת ראשונה או בפונקציה עצמה?
איך להציב לעצמי מטרות ושבאמת אעשה אותם?