התחברות
הרשמה
אם החסרתי חודש שעבר מהבית ספר אני עדיין יכולה להוציא על זה אישור מחלה?
12 במאי 2021, 10:35
אישורים
מחלות
רופאים
2 תשובות
אני חושבת שכן
ש
שרלוקית
תכתבי בקשה לרופא שלך אולי יאשר לך
מ
מחכה לשקט
באותו הנושא:
מה הזמן הכי ארוך שהחסרתם בו מהבית ספר (ברצף) ולמה?
הגיוני שעבר חודש וחצי מהפרידה ואני עדיין אוהבת אותו?
מה לעשות אם עבר יותר מחודש מהצו הראשון ואין עדיין קבא ולא עונים לי בטלפון?
החסרתי שבועיים בתחילת החודש בגלל בעיה בריאותית, והמחנכת התקשרה לאמא שלי עכשיו והיא כועסת , כנסו
קיבלתי בחודש שעבר מחזור לפני 31 יום ועדיין לא קיבלתי החודש זה לא תקין נכון?
אני היחידה שרואה את כולם בחוץ נהנים ואני החסרת חיים שלא יצאה מהבית חודשיים שלמים ?
הזמנתי מאתר FIT.TEA תה והוא עדיין לא הגיע עבר כמעט כבר חודש, מה לעשות?
היה לי צו ראשון חודש שעבר זה הגיוני שלא קיבלתי עדיין זימון ליום המאה הזה ?
אני לא מרגישה טוב אבל הבעיה היא שכבר החסרתי המון מהבית ספר וחומר חשוב, מה לעשות?
עברו כבר שלושה חודשים ואני עדיין לא קולטת שסבא שלי ניפטר
לפני כמה חודשים קיבלתי שריטה מאיזה ענף והיא עדיין לא עברה לי זה הגיוני?