התחברות
הרשמה
אני לא מרגישה טוב אבל הבעיה היא שכבר החסרתי המון מהבית ספר וחומר חשוב, מה לעשות?
כיתה י"ב ואני כבר מתחילה לפחד ברצינות
23 בנובמבר 2018, 22:47
כיתה
עייפות
חיסורים
חינוך
מחלות
תשובה אחת
חייב
ש
שמייםנחמדות
באותו הנושא:
חרדה וכאבי בטן אני לא מרגישה טוב ואני החסרתי 3 פעמים מתחילת שנה וההורים שלי לא פשוטים בקטע הזה אני חייבת ללכת לבית ספר
אני לא מרגישה טוב וכבר החסרתי יום אחד השבוע
החסרתי 8 ימים מאז תחילת הלימודים זה נראה לכם בסדר? חלק החסרתי בגלל נופש וחלק בגלל שהייתי חולה.
החסרתי די הרבה מתחילת שנה ואמא שלי לא מרשה לי כבר להישאר בבית. ממש ממש ממש קר אצלנו ואין לי בגדים מחממים
אוף שבוע שעבר אחרתי 3 פעמים, והחסרתי משיעור אחד בגלל התקף חרדה ואני מרגישה זה קורה עכשיו רני בדרך
יש לי בעיה! יש לי המון המון ריסים
החסרתי המון מבית ספר ורוצים לעשות פגישה וכבר עשו עם הקבסית והמשכתי לא להגיע.
אני החסרתי הרבה ואפילו הזמינו לי קצינת ביקור סדיר
אם החסרתי במחצית הזאת 11 שעות בנתיים ואני הולכת להחסר עוד חמש שעות כי אני לא מרגישה טוב, זה רע בתעודה?
אכילה ללא השמנה - אני אוכלת המון ולא עולה במשקל, מה יכולה להיות הבעיה?
מה הבעיה של המון בנים שהם לא יודעים לכתוב עם אותיות אית"ן.?