7 תשובות
בשיעורים עצמם אסור ובהפסקות מותר.
אבל תכלס זה ברור שחצי כיתה עפ טלפון בלי שהמורים רואים
אפשר להיות בטלפון רק בהפסקה
טלפון שנתפס אצל תלמיד ביד/על השולחן מחוץ להפסקה יכול להיות מוחרם עד שעה 3 בצהריים
אצלינו צריך להפקיד את הטלפון בבוקר בכספת עד סוף היום. אני אישית מביא את הטלפון הישן שלי ומפקיד במקום אבל אם תופסים אותי עם טלפון לוקחים להרבה זמן
אפשר להשתמש בטלפון בהפסקות וטלפון על השולחן בשיעור אבל על השתק
אצלכם תמיד אבל לא להשתמש בשיעור
שיש שיעור אז רצוי לא להיות בטלפון אבל אם תופסים לא עושים כלום
אז תכלס נראלי שהמדיוניות שמותר אבל רצוי שלא
בשיעורים עצמם אסור אלא אם יש משהו חריג ובהפסקות מותר