11 תשובות
שואל השאלה:
טוב תודה
טוב תודה
קודם כל להגיד להורים שלך ובזריז,ברגע שהערבת גורם מבוגר הוא חייב לדווח להנהלה של ביהס.
כלום, נו בקטנה כולה השרת קרה לי מלא פעמים
אנונימית
ועצוב לראות את זה,מצטערת בשבילך
את ממש מגזימה זה לא כזה נורא,
אנונימית
דווקא לא,זה הכי נורא שיש
אין לו זכות לנגוע בה וואלה על דבר כזה צריך לדווח
אין לו זכות לנגוע בה וואלה על דבר כזה צריך לדווח
מופנה לאנונימית
להגיד להורים או למנהלת
אנונימית
לדווח למשטרה
אנונימית
שואל השאלה:
אני עכשיו בדרך הביתה כולי רועדת
אני עכשיו בדרך הביתה כולי רועדת
רגע זה את/ה?
רק לידע כללי.. לא שזה משנה
כי כתוב "שואל השאלה" אבל אמרת שאת/ה רועדת
רק לידע כללי.. לא שזה משנה
כי כתוב "שואל השאלה" אבל אמרת שאת/ה רועדת
אנונימית
באותו הנושא: