5 תשובות
200 שח לפחות
200 או פחות
שואל השאלה:
זה רק פעמיים ביום שלוש ימים שכל יציאה זה 15 בערך
זה רק פעמיים ביום שלוש ימים שכל יציאה זה 15 בערך
ממש לא 15 שקל זה ממש לא מה שצריך לשלם לך על כל יציאה *לפחות* 23 שקל ואת גם שמה אוכל ומים אז אם תחשבי בערך 200 שח סך הכל
200 שח זה מוגזם , לפי דעתי לא פחות מחמישים שקלים. אני הייתי משלמת לך 100 /120 שח בערך, אל משלמים לך פחות מחמישים זה לא הכי בסדר ואם משלמים לך 60+ זה בסדר גמור
באותו הנושא: