3 תשובות
no
כן בטח.
לצלצל להם, ולשאול מתי תוכלי לקבל את הכסף.
אל תתבישי . מגיע לך.
ברור שלבקש, בעיקר בגלל שאם לא תבקש תמיד תישאר אי נעימות באוויר. להבא שיבקשו ממך תגיד שאתה מסכים רק אם משלמים לך מיד אחרי. אל תתנדב חינם - הזמן שלך חשוב