11 תשובות
מה קשור הפוסט הזה לישראל מה
יש בארה"ב תקיפות נגד אסיאתים ובגלל זה הוא מעלה את זה כדי ליצור מודעות
יש בארה"ב תקיפות נגד אסיאתים ובגלל זה הוא מעלה את זה כדי ליצור מודעות
ואוו איזה נסיך, יכול לאבד חצי מהעוקבים שלו בגלל זה ועדיין עושה את זה
חח רבל זה גם יכול להי6ל לצד של פלסטין
עשיתי לייק
עכשיו יהיה שלום בזכותי
עכשיו יהיה שלום בזכותי
שואל השאלה:
^ קופאי
אם לא שמת לב, אנחנו (מדינת ישראל) ביבשת אסייה. מה שאומר שאנחנו אסיאתים.
עם כל הפיגועים והרקטות, השיימינג והאנטישמיות "הטהורה" הזו פתאום הוא מעלה "stop asian hate", ובמקרה ממש במקרה כל התגובות שלו זה free palestine, סייב אל-אקצעה ועוד..
נראלך עדיין שמדובר פה בתקיפות נגד אסיאתים שבארה"ב?
ובמקרה הסוכן שלו מעלה לסטורי על הפוסט שג'סטין העלה ורושם בראבו.
למה? כי למרות הידיעה שג'סטין ייקבל אחרי העלאת פוסט הזה הרבה הייט וירדו לו הרבה מאוד עוקבים, למרות זאת הוא מביע את תמיכתו כלפינו.
^ קופאי
אם לא שמת לב, אנחנו (מדינת ישראל) ביבשת אסייה. מה שאומר שאנחנו אסיאתים.
עם כל הפיגועים והרקטות, השיימינג והאנטישמיות "הטהורה" הזו פתאום הוא מעלה "stop asian hate", ובמקרה ממש במקרה כל התגובות שלו זה free palestine, סייב אל-אקצעה ועוד..
נראלך עדיין שמדובר פה בתקיפות נגד אסיאתים שבארה"ב?
ובמקרה הסוכן שלו מעלה לסטורי על הפוסט שג'סטין העלה ורושם בראבו.
למה? כי למרות הידיעה שג'סטין ייקבל אחרי העלאת פוסט הזה הרבה הייט וירדו לו הרבה מאוד עוקבים, למרות זאת הוא מביע את תמיכתו כלפינו.
אנונימית
שואל השאלה:
^ zuth
ג'סטין בעד ישראל והיהדות, הוא אוהב אותנו ואפשר לראות את זה בבירור.
הוא גם היה פה בישראל פעמיים (כמובן שגם בכותל).
אני יודעת עליו הרבה, בנוסף הסוכן שלו יהודי.
^ zuth
ג'סטין בעד ישראל והיהדות, הוא אוהב אותנו ואפשר לראות את זה בבירור.
הוא גם היה פה בישראל פעמיים (כמובן שגם בכותל).
אני יודעת עליו הרבה, בנוסף הסוכן שלו יהודי.
אנונימית
זו התגובה הכי מטומטמת שראיתי בחיים שלי. אז לפי מה שאת אומרת הוא מתכוון גם למדינות אחרות באסיה אז הוא אומר stop asian hate גם להודו, לרוסיה וכו'? כי הן גם באסיה לא?
חלאס, הוא לא מתכוון לישראל והוא כנראה לא רוצה לתפוס צד בוויכוח הזה.
חלאס, הוא לא מתכוון לישראל והוא כנראה לא רוצה לתפוס צד בוויכוח הזה.
שואל השאלה:
הוא אמנם לא רוצה לתפוס צד בוויכוח הזה, זה ברור.
אבל למרות הכל הוא מביע תמיכה שזה לא ברור מאליו.
אפשר לראות בבירור את כל השיימינג שיש עלינו עכשיו בכל רשת חברתית שקיימת.
כלכך הרבה נגדנו כרגע.
וכן, אני אומרת שהוא מתכוון גם לעוד מדינות ששוכנות באסיה לאו דווקא אנחנו.
הרי אמרת שיש תקיפות נגד אסיאתים בארה"ב לא?
אז בנוסף לכל הוא מעלה פוסט אחד שאומר להפסיק עם השנאה הזאת.
וזה לא מוזר קצת שכל התגובות על הפוסט הזה הן לשחרר את פלסטין?
למה דווקא לפוסט הזה?
הוא אמנם לא רוצה לתפוס צד בוויכוח הזה, זה ברור.
אבל למרות הכל הוא מביע תמיכה שזה לא ברור מאליו.
אפשר לראות בבירור את כל השיימינג שיש עלינו עכשיו בכל רשת חברתית שקיימת.
כלכך הרבה נגדנו כרגע.
וכן, אני אומרת שהוא מתכוון גם לעוד מדינות ששוכנות באסיה לאו דווקא אנחנו.
הרי אמרת שיש תקיפות נגד אסיאתים בארה"ב לא?
אז בנוסף לכל הוא מעלה פוסט אחד שאומר להפסיק עם השנאה הזאת.
וזה לא מוזר קצת שכל התגובות על הפוסט הזה הן לשחרר את פלסטין?
למה דווקא לפוסט הזה?
אנונימית
כולם מגיבים שם free palestine כי כל הסלבים מעלים תמיכה בפלסטין והם רוצים שגם הוא יעלה
והתקיפות נגד אסיאתיים הכוונה לאנשים המלוכסנים, האסיאתיים. אני בטוח שאת יודעת למה אני מתכוון. הקוריאנים, סיניים, יפנים... זה הכוונה ב stop asian hate כי אנשים יורדים עליהם על איך שהם נראים ומאשימים אותם שבגללם הופצה הקורונה
והתקיפות נגד אסיאתיים הכוונה לאנשים המלוכסנים, האסיאתיים. אני בטוח שאת יודעת למה אני מתכוון. הקוריאנים, סיניים, יפנים... זה הכוונה ב stop asian hate כי אנשים יורדים עליהם על איך שהם נראים ומאשימים אותם שבגללם הופצה הקורונה
שואל השאלה:
טוב אולי אתה צודק אולי לא.
בכל מקרה אין לי זמן ורצון לוויכוחים אבל אני אשמח שתעשה לזה לייק.
ואם לא בשבילנו אז בשביל האסיאתים האחרים
טוב אולי אתה צודק אולי לא.
בכל מקרה אין לי זמן ורצון לוויכוחים אבל אני אשמח שתעשה לזה לייק.
ואם לא בשבילנו אז בשביל האסיאתים האחרים
אנונימית
הוא כן בעדנו הוא פשוט עשה לייק לפוסט של בלה וגיגי ומדובר של על תמיכה בפלסטין..מקווה מאוד שהוא עשה את זה בטעות..אני כל הזמן עוקבת לראות..לבנתיים הוא לא הוריד את הלייק..ממש אכזבה!):
באותו הנושא: