18 תשובות
לא אבל תלוי עם הוא נקי
לאן? לבחוץ
לא
שואל השאלה:
הוא נקי כיבסתי אתמול אחרי בית ספר
הוא נקי כיבסתי אתמול אחרי בית ספר
אנונימית
עופי עופי כבר לבית ספר מה מביך
אם כן אני הבן אדם הכי מביך שקיים.
לא, זה נורמלי לחלוטין, זה רק תלוי אם הוא ממש מלוכלך או שמסריח, אם לא אז הכל טוב
אה אז לא מביך
מביך? מה מביך
לא
לא
לבשתי אותו מכנס חצי שנה ואף אחד לא ראה אז סה יותר תלוי בך ועד כמה פונים אלייך וזה
אנונימי
ממש לא
לא
אנונימית
אל תלבש עכשיו סווצרט בכללי
כאילו
למה לך אם אתה גר בישראל
כאילו
למה לך אם אתה גר בישראל
לא. אבל אם הוא מסריח אז כן
לא כל עוד הוא נקי!! אני פיתחתי אובססיה לשכמיה מאליאקספרס אני הולכת איתה שבוע רצוף עזרה "-"
באותו הנושא: