4 תשובות
כן בדיוק אולי תקחי אותו לאנשהו, תקבעו בבית קפה נגיד ותדברו על זה
שואל השאלה:
אז אני צריכה פשוט לבקש שידבר איתי בכנות? כי כששאלתי דוגרי מה הקטע הוא לא ענה
אנונימית
או שהוא אוהב אותך או שהוא חושב שחבר שלך לא עושה לך טוב והוא דואג לך או זהוא יודע משהו שאת לא יודעת
אנונימית
תדברי איתו על זה
אולי הוא מרגיש שאת יותר עם חבר שלך ומזניחה את הקשר שלכם
אבל גם אם לא מתאים לו שיש לך חבר זאת לא דרך להתנהג בה