11 תשובות
יש ויש
לא
את אמורה בעיקרון
לחלק. תלוי
ברור יש להם פלאק ושאריות אוכל ונהיה אבנית אחרי כמה זמן מאוד כדאי לפחות פעם פעמיים בשבוע
אנחנו מצחצחים לכלב שלי, לא יותר מידי,
ושאלה, מה זאת התמונה המפחידה הזאת ברקע?? ריפ
ושאלה, מה זאת התמונה המפחידה הזאת ברקע?? ריפ
בעיקרון צריך אבל הרבה לא עושים את זה
רצוי
צריך וזה חשוב, לצערי לא הרבה עושים את זה.
נכון מה שטורנדו אמר
זה באמת יכול להועיל על מנת להימנע מטיפולי שיניים בעתיד
אבל במקרה של הכלב שלי עשינו לו טיפולי שיניים ואף משתמשת במשחת שיניים ללא שטיפה על חטיף או ישירות לפה משום שהוא תוקפני
אבל במקרה של הכלב שלי עשינו לו טיפולי שיניים ואף משתמשת במשחת שיניים ללא שטיפה על חטיף או ישירות לפה משום שהוא תוקפני
באותו הנושא: