14 תשובות
מה
גם אני רק עכשיו גליתי את זה
ואני חושבת שזה שלא ידענו את זה רק מוכיח שזה נדיר יחסית
ואני חושבת שזה שלא ידענו את זה רק מוכיח שזה נדיר יחסית
תשאלי אותו למה הוא לא מצחצח
שואל השאלה:
הכלב שלי לא מצחצח שיניים אני שואלת אם זה נורא או שלא
הכלב שלי לא מצחצח שיניים אני שואלת אם זה נורא או שלא
הלכת רחוק הלכת. אולי הם גם צריכים את כל מה שהבני אדם משתמשים?
תיהי בריאה .ואני רוצה לראות מי יזלזל בי ילדים.. אתם כנראה לא מבינים כלום מהחיים שלכם
תיהי בריאה .ואני רוצה לראות מי יזלזל בי ילדים.. אתם כנראה לא מבינים כלום מהחיים שלכם
אנונימי
והחיה שלך לא צריכה. זה הכל. מספיק יש להם בגדים ומיטה. מה עוד צריך?
אנונימי
שואל השאלה:
כלבים באמת מצחצחים ואפילו יש להם משחת שיניים מיוחדת..
כלבים באמת מצחצחים ואפילו יש להם משחת שיניים מיוחדת..
את יכולה להגיד מה שאת רוצה. אם זה מחו''ל ראית.הנוצריים הללו הולכים רחוק מדי.. ואין מה ללמוד מה זה..ואם את מאמינה באלוהים.אל תעשי את זה. מספיק מקלחים אותם ומלבישים אותם. אבל גם מפנקים אותם ומפארים אותם כאילו שהם הילדים שלך?
אנונימי
העיקר לאמלל אנשים מסכנים ולעשות להם צער וסבל.זה הם יודעים...
בסדר.אם מדובר בהגיינה.מספיק מקלחת. ומזון שלא עושה ריח רע. וראשית אילוף וחינוך ממושמע
בסדר.אם מדובר בהגיינה.מספיק מקלחת. ומזון שלא עושה ריח רע. וראשית אילוף וחינוך ממושמע
אנונימי
ואני בטח שלא נותן בזה יד .ובעד זה. זה הכל.. יש אנשים שאוהבים ויש כאלה שלא
אנונימי
שואל השאלה:
אתה מגזים זה כולה לצחצח לו שיניים ולא קשור אם אני מאמינה או לא אני כן
אתה מגזים זה כולה לצחצח לו שיניים ולא קשור אם אני מאמינה או לא אני כן
אני לא מגזים ..
זה כבר בעיה שלך מכאן אם הבאת אותו אלייך.כלומר שיש לך.
זה המצב..תיהיא בריאה.
זה כבר בעיה שלך מכאן אם הבאת אותו אלייך.כלומר שיש לך.
זה המצב..תיהיא בריאה.
אנונימי
הלו. .הם לא בני אדם..לא להגזים!
אנונימי
מצחיקות אותי
אנונימי
באותו הנושא: