34 תשובות
גועל נפש של בן אדם
לא להאמין שקיימים אנשים כאלה
מאמי את קטנה ממנו בהרבהה תחסמיי
תחסמי מותק. גם אם הוא בן אדם טוב- הקשר הזה לא יוביל לשום מקום טוב.
איפה הוא מדבר איתך? אם את יכולה תחסמי
תחסמי. אל תתני לו הסברים את לא צריכה אותו.
שואל השאלה:
אוקיי תודה❤
אנונימית
לא הבנתי את המחסום במח של בנות פשוט לומר לו חלאס...
אם הוא ימשיך אז סבבה תעשי מה בא לך, תחסמי או מה שלא תרצי.

אבל אתם חבורה של לחוצות.
אנונימי
שואל השאלה:
הוא מדבר איתי באינסטגרם אני אפילו לא יודעת איפה או איך הוא מצא את המשתמש שלי והוא אומר לי דברים כמו את אוהבת אותי כי אני חתיך או כי אצ רוצה שנשכב ואני לא יודעת אם הוא ציני או לא וזה מלחיץ אותי
אנונימית
תחסמי, לפני ידרדר.
את חייבת לחסום אותו ולדווח. דברים כאלה אף פעם ךא נגמרים טוב. ממליצה לך גם להראות להורה או מישהו מבוגר שאת סומכת עליו
אנונימי תקרא את הדבר האחרון שהיא כתבה ותבין למה
אני ניחשתי שזה הסיפור פה
הוא מנצל את הגיל שלנ
אז תגידי לו תכלס. די, אתה מלחיץ, וואלה אני לא בקטע כזה, תשחרר.

ואם זה לא עובד תחסמי או משהו אבל תני לו איזשהו צ'אנס להיות בן אדם במקום ישר להפוך כל בן שלא מוצא חן בעיניך בול לבהמה אנס שצריך רק להיזהר כי אם לא הוא יטריד אותך.
אנונימי
לא הבנתי מה יש לנצל, הם אפילו לא נפגשו...
אם היא לא רוצה שלא תשלח תמונות.
אנונימי
אנונימי^^
יש כאלה מניפולטיבים, שיכולים להשיג את שלהם במלא דרכים. במיוחד מילדות בנות 13
זה לא אמור לקרות.
ברור שיש גברים חארות מסריחים, אבל מה הבעיה לומר מילה פשוטה? לא...
אנונימי
לומר לא זה לא תמיד קל כמו שזה נשמע..
תקשיבי אני רק אציין שהוא בן 18, וגם בציניות וכבדיחה זה לא רלוונטי לכתוב דבר כזה לילדה בת 13 או לאדם כולשהו באינסטגרם למעט מקרים מיוחדים.
בנוסף, מה שהוא עשה זה פלילי, זה נקרא הטרדה מינית והוא כנראה עשה את זה לעוד בנות חוץ ממך, אז לשיקולך אם את מעוניינת להעביר הלאה למשטרה/בית ספר/אדם אחראי.
אה וכמובן תחסמי את האמאמאמא שלו.
שואל השאלה:
אמרתי לו..
שאני מרגישה לא בנוח עם מה שהוא אומר ושאני מעדיפה לא לדבר איתו יותר הוא אמר לי מה הבעיה שלי להיות זורמת ושגיל זה רק מספר הוא ניסה להתקשר בווידאו גם.. אבל לא משנה חסמתי בסוף
אנונימית
ליאור זה שם של...
לא יודע מה איתך אבל "מישהי", היה די ברור שזה משתמש מזויף ניסה לשכנע אותי לשלוח תמונות של ה-ז.
פשוט חסמתי.
אבל לא חסמתי ברגע ש"היא" התחילה לדבר איתי... כשניהיה מוזר אמרתי חלאס וכש"היא" עברה גבול חסמתי.
זהו...
אנונימי
וואו די אני שונאת בנים כאלה שלא מבינים שאם זו הייתה אחותה הקטנה הם בחיים לא הינו נותנים לנער בן 18 לדבר איתה.אוף.
ותודה שחסמת ואם הוא מנסה לתקשר איתך מעמוד אחר תחסמי גם אותו שוב ושוב ואל תעני לו
שמרי על עצמך❤
אם הוא לא הפסיק תחסמי אותו אני בעד.
פשוט מעצבן אותי כשישר כל בן הוא תוקף ופוגע. וצריך להוכיח שאתה לא, לא שאתה כן.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
סבבה אבל זה מקרה של ילדה בכיתה ז שנער בן 18 מטריד אותה ועושה לה מניפולציות וזה לא בא בחשבון
בגיל כזה היא לא אמורה אפילו להתווכח איתו על מה מו מי והוא לא איתה ולחסום אותו לא יפגע בו, ככה זה אמור להיות
ומי אמר שאמרתי שכל בן צריך ישר לחסום? אני מדברת על המקרה הזה
ואני אף פעם לא חוסמת ישר אני חוסמת שזה עובר גבול
אבל היא בת 13 והוא יכול איכשהו להצליח גם אם היא לא רוצה
מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי:)
מי אמר שהוא ישר פוגע? הוא בן 18!! היא בת 13!! היא ליטרלי כתבה שהוא מלחיץ אותה, ואנחנו לא בסדר שישר אמרנו לה לחסום?!?
די נמאס לי מבני אדם
לחסום אותו, ואני מציע לך שאפילו לפני תשלחי לו הודעה שזה לא נעים ושאם זו הייתה אחותו הוא היה מסכים לדבר כזה?
תתני לו הודעה כדי שיפסיק לעשות דברים כאלה, כי עם כול הצער לא נראה לי שהוא יפסיק עם זה...
תחסמי תחסמי
עדיף כן.
לחסום אותו ומהר דבר ראשון הוא בן 18 ואת בת 13 והוא לא ברמה שלך (וגם יש סיכוי קטן שהוא בעצם מטרידן מינית ) אי אפשר לדעת אני מציע לך לא לדבר איתו
לחסום אותו
הוא רוצה להעמיס אותך
לדווח עליו להורים ולהעביר למשטרה. מדובר בפדופיל שיפגע בילדות אחרות. הוא ידע בדיוק בת כמה את, פנה אלייך ומציע לך לקיים מגע מיני. המשטרה תשמח לאתר אותו.