6 תשובות
כן אף אחד לא בודק את התמונה
כןכן
אני שמה מדבקה
אני שמה מדבקה
לא למה שתעשי את זה
שואל השאלה:
תמונה מאוד מאוד מאוד מביכה ומכוערת שלי מגיל 8
תמונה מאוד מאוד מאוד מביכה ומכוערת שלי מגיל 8
אנונימי
כן
גם אני עושה ככה והפקחים אף פעם לא העירו לי
גם אני עושה ככה והפקחים אף פעם לא העירו לי
פשוט שימי מדבקה או סלוטפ בצבעים על התמונה. אין לך מושג אם יום אחד תצטרכי את זה אז עדיף לא להרוס לגמרי אלא להסתיר
באותו הנושא: